choklad

Hejsan:) har precis ätit och har varigt och handlat choklad fick blir den dära nya ploppen med saltlakritsfyllning i. skit god sen köpte jag ngn vanlig choklad 4 för 20 men pappa skulle ju ha en med och tilda en så jaaa. kom på att det var unga mödrar ikväll också, tror jag iaf om det är på måndagar.  tog några prover på köpstan, den gula var typ ngn brunkräm, med hjotron skulle tydlingen va bra till huden, tog en till mamma med, sne ngn ny läkerol, smakade inte särsklit gott. ps: om ni undra vf jag lägger ut den bildne är för jag tycker det va länge sen jag la upp ngt här på bloggen. hej då puss
ps: avsluta bilden med en längdskidsmässig ebba

Kommentarer
FREIJAS MAMMA - Caroline.

Nej vi bor i Älvsbyn. Vilken fin blogg du har : )

2009-03-23 @ 20:40:03
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0