det är mycket som vingla....

Det är mycket som vingla i ens 12åriga liv, hemligheter hitan och dittan och en massa........

 

Hejsan:) och godmorgon det kom bara hastigt, jaa jag får vell börja med att jag vaknade k:7.00 av att jag ade ont i hakan joo det va en finne som hade dykt upp en stor jävel, så den fick man ju gå upp och klema vet att det ej är så bra att klema men tjoo ska jag gå runt med en liten ynka finne på hakan ahaah:) kan bara meddela att det ser förjävla kul utt asså:)

jaa sen tog jag ett bad med badsalt och hela kittet passa utmärkt.

idag blire kalmar ode så ska ta ett break:p


hej då

puss<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0