helgen

Hejsan:) nu tänkte jag berättta lite om min sköna helg.

Fredag: lina och jörgen, leo och thea kom på middag och åt sen följde jag och tilda med dom hem , kollade på letc dance och mös lite.

Lördag: oj då han jag med mycket, vi började att åka till simmhallen kl:10 på morgonen. vilket thea uppskattade stort, Leo nöjde sig med att flaxa runt med sina små söta badbyxor i bebispoolen. Thea hållde sig också där, samt i den lilla barnpoolen. sen bar vi åt till donken , och sen till IKEA. kom hem kl.16.00 visst var barnen trötta men det var ju faktisgt fin väder så jaggick ut på lekplatsen med både leo och thea. Men leo somnade kvickt och snabbt. Sen på kvällen skulle lina ocjh jörgen till karlskrona och hemta jonna och manne fick vara barnvakter i 2 timmar, men jag kollade på robbinson och tillslutvar det bara jag som var vaken. Alla hade somnat efter en sån lång dag, även jag var trött men jag råkade somna sittandes. sen kom lina och jörgen och väkte mig runt:22.00 tiden.

Söndag: Vaknade tidigt, hade glömt att man skulle ställa om klockan, men kom på det kl:11.00 aa visst fan man ska ju ställa om klockan. böt blöja på leo och kom på att han ska ju ha sin morgongröt slängde i lite mat och han somnade sött efter det, dags att ge dom andra ungarna frukost. fick i sig lite mat, gick ut med thea och leo sen mitt när vi stog i affärn säger thea ebba jag är kissnödig. Jag kissar nästan på mig. aa vänta jag står i kassan nu thea kan du hålla dig neeeejj!! jag kissar på mig. Men som tur var klarade hon sig, vi åt lite frallor och nyponsoppa, sen kom pappa och hemtade mig och tilda. Thea ville gärna följa med hem , men tyvärr så går det ju ej även om man hade viljat det. jaa sen när vi kom hem hade jag så tråkigt så jag ringde sabina och stack hem till henne och nu är jag hemma.

jaa vad säger man jag har hafft det fullt upp men jag har dock kunnat tat lite pauser endån hej då puss<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0