hemma aaaaa...

Hejsan:) kom hem från kalmar för 2 3 timmar sen, har ätit pizza gottii!!!!!!

ja idag gick amn upp tidigt typ kl.6.30 thea fortsätte sova och leo med men jag gick upp kvikt och snabbt.
sen åt vi lite frull, lekte lite, tog lite lunsch sen gick jag och leo ut och gå thea och tilda lekte lite ute elr vad dom gjorde, men rask som man e så gick jag enda till Netto vad inte menningen att jag skulle gå dit men om man endå har gått i typ en timme så kan amn belöna sig mef lite äckligt godis gammalt vare icke gått. köpte choklad till tilda och thea med.
Och leo bara sov hela vägen lång. såå jaa sen har man ju gått runt och luktat spya med, men vad  får man räkna med när man ha en unge som man precis har matat splasch sa det och man luktar pyton!!!

Jaa sen efter lite ta det lugnt m.m så åkte vi till jonna och manne va där en liten stund, sen raskade vi hemmåt, stoppade i åss middag kyckling sallad blev över kyckling igår när vi åt grillad kyckling med potatis kchyletter elr hur det nu stavas sallad, och cafe dela paris sås. jaa och innan dess igår asså proppade vi i oss mc donalds. men iaf jaa så kycklinsalladen var god sen kom pappa och hemtade mig och tilda och vi åkte hem, och nu har vi ätit pizza som jag sagt flera gånger..

jaaa en underbar helg men en sak bara: Thea har kommit in i en trottsig period nu jaaa asså skriver med om det sen det ar det värsta jag sätt hahah ne så illa var det inte men spottar och slåss få aggresiva utspel.
ja och sen är jag trött på donken all snabbmat och en jävla massa cola.

aja hej då

pusss<33


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0