jaha då var man här igen

Hejsan:) jag han inte ens komma in från dörrn, föns jag hade en unge i armen joo leo och thea var här. jag ska vara barnvakt elr rättare sagt är det nu, pappa jobba mamma jobba kväll och lina har precis åkt hon ska jobba asså helg jobba elr detta är första gången men hon ska prova på och leo ta endå bara flaskan. men det rör sig bara runt 3-4 timmar.

jaa som jag sa förut så jobbar min mamma kväll, och pappa är inte så förtjust att vara barnvakt precis efter jobbet så jag få ta det ansvaret. jaaa och nu ligger korven jämte mig i soffan och ska försöka sova medans jag sitter jämte och vaktar, har varigt precis ute. Ja thea var så busig men sen när vi kom ut till gungorna blev hon genast glad, vi gungade plockade vitsippor elr snösippa elr vad det va för nått är inte så bra på blommor. Men iaf igentligen så var jag hur tröött somm helst när jag kom hem, men bara man är glad mot barnen så blir dom glada tebax. Det är samma sak med kompisar. jaa nu har han somnat så sött. och jag har gett honom mat men nappen till flaskan har blivigt konstig men aja. nee nu ska jag gå och kolla vadt thea gör hej då

puss<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0