juuuussssiii

Hejsan:) skriver hela tiden jag vet men thea leker med tilda så jag kan ju sitta på datan jag, ska iväg sen om en stund, vi ska till katterna asså brossans och hans tjej åsa, har åkt till Egypten elr hur det stavas så då är man ju kattvakt med dessa jävla djur. fast vi ska släppa in dom, ge dom mat och städa låda det blir vell jag som får städa lådna eftersom pappa spy bara han ser kattskit. aa katterna heter Bongo och Hannebal Berglund Nilsson. och sen har dom en hund Daisy Crazy fast daisy bara men andra namn fast hon är hos jonna mamma vågar ej ha henne här hon är så stor biter på allt, typ inte är van vid barn så hon får vara där.

Man känner sig så seg när mab ej har något att göra aja thea får jga vell gå till snart hon behöver inte alltid vara med tilda ha ne skoja bara hon är ju typ bästis med henne så dom kan få leka lite dom med aja hej då

puss<33 ps: hörde nyss amy diamond på tv fyfan hon låter som en bevis ju gimmi gimmi o harre gooodd DS:

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0