mysig morgon

syskonkärlek här ligger jag och jollra runt :)

hejsan:) och godmorning har knappt kunit sova inatt progrund av att leo har skrikit hela natten, lina och leo låg i min säng asså man kan dra ut en grej så det blir som en extra säng när gäster ärpå besök. jaa och jag låg längs upp. sen ha rjag fått solglasögon som mamma hittade till mig vi ska ju på solsemester, NOT. vi ska bara åka skidor hahaha:)
ja sen köpte hon solstifft, rese schampo balsam tvätttvål. och solstifft till ansiktet. jaa ch imon åker vi ska ladda mobilen samt ladda kameran hemta resväskorna köpa en massa grejor ode. jaa och sen ska jag och sabina fixa en sak förstås.
nee nu ska jag glurra i mig en massa frukost ps: leo sitter i knät fall ni undra vf ja skiver så felstavat och hela kittet pussen<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0