pizza...........m.m

Hejsan:) har varigt hemma 15min typ har käkat macka, ode nu vittbröd icke bra haha joo:) gott. Vi hade idrott sista timmen, jag kan knappt gå har hont i ben och axlar armar, ryggen jaa allt.  ska ta och dricka lite te nu had ejga tänkt och ta en till macka, mamma jobba till 20.00 idag elr är i kalmar till 20.00 hon har sin jädra yoga elr hur det stavas, men iaf så då måste jag följa med på tildas ridning. Vill ej vara hemma själv, ska äta pizza sen ikväll. okej mitt i veckan men litepizza skada vell aldrig, dessutom äter jag aldrig pizzan jag brukar alltid köpa pizzeria lindas kycklingsallad med bröd och vitlökssås. aja från pizza till axlar och ben till mitt liv. förresten var är det på tv idag?? nej jag måste göra ma läxan nu hej då och pussar och smekar från en glad ebba<33

Kommentarer
FREIJAS MAMMA - Caroline.

Jag jobbar inom handikapps omsorgen. Riktigt roligt jobb ! : ) Man vet aldrig hur en dag kommer att se ut för ingen dag är den andra lik.

2009-03-25 @ 16:11:07
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0