sakna dig.

Hejsan:) jaa idag har det varigt full i rulle, efter att vi badat jag och thea. och sen gjorde vi oss i ordning, och gick till affärn och då såg thea godis så sa hon med sån fin röst titta ebba godis där!!! skit glad, så sa jag: aa titta men det är ju intre lördag idag ju. okej sa hon med den dära söta rösten, då tänkte ja tänk om min egna moster sa nee det är inte lördag och jag skulle sagt okej och fått en gråtande klump i halsen, jag är en sån människa som får skuldkänslor så jag ska: okej men du kan få en liten godisbit en liten plopp. Thea säger: jaaa liten bit gott. jaa sen bussade vi runt lite och sen kom gästerna och vi åt och drack och jag sakna thea  som indebomben, hoppas dom kommer ngn gång i veckan. Thea hade sina söta bruna machester byxor elr hur det stavas hon va så söt idom, såg ut som en riktig 70talare.
sen följde jag med pappa när han skulle skjutsa hem några så släppte han av mig på köpstan gick där lite köpte godis fikade, kajal och ngt nytt lypsyl på lindex med smak av jordgubb sen stängdes alla butiker vid 17.00. och nu snart ska jag glossa på tv och lite sånt hej då

puss<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0