sladden röker

Hajsan:) jaa ska snart glossa på halv åtta hos mig och även annorlunda familj, som just nu är mitt favvo programm och AA med förstås. det är typ sånna programm man måste glossa på jajajn nyss så hade batteri sladden, låssnat asså för dom som inte fatta den sitter i den bärbara datan för att kunna laddas men iaf så skulle jag sätta in den igen och splasch den börjar ryka och röka och ha sig jag trodde den skulle börja brinna. Men pappa hade ju köpt en ny sladd för den har varigt lite sönder så nu fick vi den nya sladden slipper man dö innan ammarnäs haahha nee skoja bara dö gör man ju inte direkt  av en sladd. nee nu har ju halv åtta hos mig börjat och hela kittet hej då

puss<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0