tjena måndag

Hejsan:) inte bloggat på hela helgen, men har som sagt varigt hos lona och jörgen. och jag kom dit igår kl:14.00 sen på kvällen han jag ej ta några kort jag hjälpte dom att flytta dessutom vare 4 ungar man skulle ha koll på,  jonna och manne va barn vakter åt nårra. Lina och jörgen thea och leo , ska flytta , elr har flyttat till en 4a i samma områdde som är mkt större, tvättmaskin inne i lägenheten , och leo har ett eget rum. plus att dom som bodde gämte väker både barn och vuxna med dom sjävla musik hela natte , så det är ganska skönt att komma där ifrån. nee nu sitter jag här med fil banan och russin, ska ta en macka sen och packa gympa väskan så man kmr ngn stans jahn tror jah ska ta min vår jacka idag faktisgt, jag köpte en röd igår, och ett par skor, samt väska mössa termos vantar och lite sånt som fattas, men jag har bara sockar, och halskrage kvar men det får man ta till helgn hej då

puss<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0