Tjenixen:)

Hejsan:) jag glömde blogga igår sorry, men jag var på dnasen o hela kittet sen skulle jag äta se på AA på datan .
ge katterna mat ode jaa ni vet. (asså ej mina katter brorssans). jaa vi hade idrott sista passet men det var vell ganska kul. skönt med torsdag imon och sedan fredag så äre ej många dagar kvar tills det smäller bong pang haha ne men det ska bli kul att åka till ammarnäs som  jag sagt hundra gånger.  jaa ska duscha snart men jag ska iväg måste med på tildas ridning pågrund av att jag ej ´vill vara själv hellre att sitta vid enn liten hydd och glor på några ointresserade hästar en att gå ensam hemma. aja såå jaa duscha efter så hinner man både lukta häst har slitet hår och lukta svet.

aja hej då puss<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0