tjing tjong mittbena

Hejsan:) elr godmorgon!!! har fixat mig tog längre en jag brukar men vafan jag va så seg, aja iaf måndag idag och vi har bara sköna lektioner förrutom att vi ska ha idrott, förresten på söndag drar vi till ammarnäs, och jag har liksom inte förvanat det så mkt eftersom jag har glömt inte vet hur många dagar men andra sidan har typ alla i klassen skrivigt 7 dagar kvar ochhela kittet. men iaf ska va med sabina och mimmi på fredag kankse vi ska fixa en sak till resan men bäst jag inte skriver det här fall hanna ser det är ju en liten hemlis:) aja hej då

puss<33

Kommentarer
Hanna!

2009-03-09 @ 19:53:21
Hanna

Ja det skulle va synd xD!<3

2009-03-09 @ 19:54:02

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0