våfflor

Hejsan:) kom hem från dansen nyss, kollade på tonårsliv med sabina och det var vell bra men det var helt sjukt att hon den dära 17åringen som var mamma att hennes socialsekriterare tyckte det var sjukt att hon skulle få barn. Vadå spellar det ngn roll om man är 40 elr 16 när man får sitt barn bara man är redo . Min syrra var också 16 när hon fick reda på att hon var gravid, men hon fyllde 17 några månader efter. Då tyckte jag det va konstigt att hon skulle få barn vid en sån tidig ålder, men nu verkar det som om många får barn vid tidig ålder. min syrra är fortfarande ung och har redan hunnit få 2 barn medans min äldsta brorssa fyller 30 iår och ahr ett barn. min syrra är 20 år nu och man märker hur hon förändras b och bli skärpt med åren.  jaja nu ska jag gå tillbaka och sluta babbla om unga mammor för det är det jag ska se på snart, men iaf sen kollade vi på AA sen drog vi till dansen, har också käkat våfflor. Och det var himla gott tror jag ska göra det på lördag för jag ska ju till thea. aja nu ska jag göra läxorna och kolla på unga mödrar samt linda rosing även om jag tycker det är ganska töntigt!! men vi ungdomar tycker ju om såna dokusåpor aja hej då

puss<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0