dagen lång

Tjena;) började med att jag tilda mamma och thea drog in te kalmar kl:9. Sen stack jörgen och dom på dop, så vi köpte blommor sen gick vi till mormor. Och fick fika och tårta och hela kittet. Sen skulle mamma följa med mormor och mata katterna hos min moster för dom är i Italien.

Jaa sen var det dags för lillemannen med lite lasagne och efterätt, och thea åt pommes med korv.
en efter liten stund kom lina och dom hem och lina föjde med till mörbylånga för hon skulle jobba ikväll.
Så hon ska vell sova här inatt ode, sen gick vi till pizzerian och åt där för det är ju mors dag.
Efter det blev det glass på Grillen första gången jag äter glass där iår.Och en nyhet till Leo börjar på dagis i Augusti för att lian och jörgen ska kunn jobba. Sen har jag inte gjort så mkt med har varigt i dne lilla byhålan också och gått runt. Imon äre skola igen jippie not! ska göra matte och engelska läxan med. suck!. Sen blir det vell mamma galan elr var det va för ngt. aja hej då pussen<33

Kommentarer
Jells

Fin blogg :)

Allt väl?

2009-05-31 @ 17:38:59
URL: http://jellss.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0