länge sen

Tjena:) det var länge sen, fick lov att sova till 7.00 idag men vaknade kvart i sju. ska till tandläkarn vid 8. S¨å pappa kommer och hemta mig;).

Ska ju som sagt laga ett jäkla hål aja fåse hur långt tid det tar. I helgen var jag ju som sagt hos syskonbarnen, lekte och hojjade på söndagen var det ett jäkla liv på mg orkade ingetting. Kändes det som suck;(. var med sabina sen iaf övade några gånger till talangjakten. A just det sen i lördags var vi jag ute med barnen i 1 timme på lekplatsen. Det var en massa andra  barn där med så thea lekte med dom. och p¨å söndagen slappade vi mest, thea skulle ha ut mig på lekplatsen kl:9. Men nej vi gick ut vid 10 sen jag skulle fixa mig ode.
aja nu ska jag titta på lite bloggar man missat hej då puss<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0