Hmm??

Hejsan:) kan känna att det var ett jävla bra tag sen jag gjorde ett riktigt och bloggade vad som hänt på sistone. Men men skolan var ju förra veckan ni fick ju bara ett inlägg då och det ii fredags. Men jag har liksom glömmt bloggen så det har inte blivigt så mkt av.

Men idag ska vi ha "kalas" eller släktträff för jag fyller ju 13år den 25november. Hata att fylla år så jävla sent liksom man vill ju fylla i januari eller ngt haha:). Men men nu återgår vi till ngt annat ajjuste ska göra en massa läxor innan gästertna kommer. Eller har bara matte och spanska då men åhh hata att ha läxa över helgen. Vad ska det vara bra för?:O. Men men så är det på vår lilla skola eller lilla den är ganska stor. Men nu vet jag fan inte vad jag blarra om haha:). Jag bara skriver det som kommer ut i mina tankar men puss puss<3 så ses vi har det bäst:)

//ebba ps: vad det nån som hade lika jävlig dag som mig igår? fiffan hade lust att slå en knut på hjärtat!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0