Jaha får vell göra det då:)

Hejsan;) sabina satt och gnällde på att jag inte bloggade haha, så får vell göra det då.Idag fyllde min Thea bea bus 4 år. Stor flicka nu också:), och leo 1år. Men fan vad veckan gå fort, men iaf hade typ bara vanlg skol dag idag.

Typ inte så mkt rast eller jo dom andra hade det men då hade jag utvecklingssamtal. Suck i en timma och prata om dom dära jävla målen hit och dit vaffan palla haha nej skla inte vara sån nu men ja.

Sitter och lyssna på fonky fresh och chatta ska hoppa in i duschen sen ska man göra läxan. Men fan vad länge sne det var ja kollade på tv haha. Brukade alltid kolla på bonde söker fru eller ngt men man kan inte dissa datan sådär bara. Det är elakt haah:) Sabina klagar på att jag äter hela tiden med hihi. Du kommer rulla fram snart men tjena mors visst visst. Får vell ut och röra på mig då, vaffan man går typ hela tiden i skolan känns det som. Och fan vad vi hade kul i biblioteket pratade om en massa fejk bdb. Naken janne hahaah:), och ingun ne men. Jao pallar inte skriva så mkt mer eftersom allt är så jäkla onödigt. Så vet inte vad jag ska ha en blogg till ? joo se hur man förendras fårn top till tå. Vorre skojj men herrå kyss,puss , hångel haah:)<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0