Söndag:)-elak

Hejsan:) och så kom söndagsdeppen haha, har bara gått hemma och drält. Har inte ätit ngt idag, vet inte vad det ä'r med mig. Hela helgen har jag inte ätit ngt föns klockan 16-16.30 när vi äter middag. Och då äter jag som en häst. Haha vart lite elak mot leo idag med, han skulle upp på en gåbil och så ramlade bilen och han jag bara satt ovh tittade. Men det är kul och se vad dom gör i sånna situationer haha stackarn. Jag är less på mig själv måste fan ut sen också, kan inte bara sitta inne och sen kan jag flytta in i datan med tkr ja. Fast det blir nog lite svårt heeh:). På ett sätt längtar jag faktisgt till skolan imon, fast vi ha ÖMSA. Man ska jobba med sina mål osv.... Men vi har inga långa raster det döda mig. Typ bara 20 min, det är ju kul. Aja kan inte sitta här och gnälla eller vad säger ni haha. Få bli en bild också puss<3 Ngn bild jag tog idag. Fundera på att lägga i lite blonda slingor fåse asså   typ där uppe. Ska kanske sova hos syrran www.jonnaberglund.blogg.se  på lördag. Ska kolla om hon kan fixa det hehe. Men puss puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0