Torsdag ojoj

Hejsan svejsan:) redan torsdag fan vad det går fort som  jag kanske skrev igår haha. Men men vanlig skola idag inget märkvärdigt eller så. Man var så jävla trött med, vet inte vad det kan va vädret kanske. Och att det snöade igår haha mysigt värre. Inte lika mysigt att få dom dära hårda haglet i ögonen. Men det är bara att stå ut.

Har spanska prov imon  med som jag också kanske redan har skrivigt någon dag här på bloggen. Men jaa kan typ nada bara lite presentera mig själv typ haha. Kan ju lära er lite kulkul:)

Hola me llamo Ebba

Tengo trece anos, vivo en öland.

Tengo tres hermana y dos hermano.

Jaa lite haha översättning då: 

 

Hej jag heter ebba

jag är 13 år, och bor på öland

jag har 3 systrar och 2 bröder.

Kul att veta hahah men jag har endå inget för mig eller jo har VS med sabina. Men hon sitter baa och flåsar och säger ja det i camen. Så blir det ett jävla liv och hon stänger av som vanligt. Därefter börja tredje världskriget och sen slutar det hehe:). Så jävla sant också men nu ska jag ladda upp deta onödiga men lärorika inlägg pöss<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0