znark!

Hejsan:) snartkyy snorki haha kom hem klockan halv 1. Men det var vell kul, dansade inte så mycket hade fullt upp med annat. Och jag ha piss mega ont i halsen och är hes. Eftersom man fick skrika till varandra för att kunna höra. Det var ju inte lite hög musik, sen var ngn från idol där med. Men han var inte så bra man kunde ju ha dansat, och grejjat istället för att han kom och förstörde med hans dåliga musik. Just nu sitter jag hemma hos min ena storasyster som har flyttat till en 2a mkt snyggt. Sen ska vi till ikea när hennes kille kommer hem för mamma och pappa skulle köpa något till dom typ.


Är här med min lillasyster och Thea som härja runt, och thea ska ha alla ögon på sig. Så då gör hon det genom att bråka, vilket inte är så kul vissa gånger. Nu hoppar dom runt i sofffan medans jag ser nyvaken ut och har pissont i halsen typ halfft sjuk. Det roligaste va att jag trodde det var skola idag. Konstigt enda efter höstlovet har jag trott det. För mamma kom ner och sa att vi var försenade men då menade hon till något annat. Så jag for upp som en kattapulk är det skola vavavavava!!! Haha så blåst man kan va. Nää ska se om någon är social på msn, och sen ska jag uppdatera lite på facebook ajusste bdb med men puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0