Blogg strul..

Hejsan;) har inte kunnar blogga, men igår så strulade min blogg. Kunde inte logga in eller ngt sådant, men igår gjorde jag inte så mkt meränn skolan. Så jäkla trött var ja på kvällen så jag kunde dööö, somnade ganska tidigt. Sen har vi två prov mädd jag dör snart. Och en jävla massa läxor, och vår svenska-engelska lärare. Typ ger oss en massa läxor precis som man inte har bättre för sig. Läsa ne halvtimme orkar jga bara inte med asså. Isånnfall går jag och lägger mig en halvtimme innan. Sen den dära engelska tjaffset, jaja kul att läsa men jag måste bara få skriva lite hehe;). Jaa, har blivigt ändrat ska tydligen färga håret på torsdag. Nu eftersom Åsa hade mer tid då, och sne ska syrran klippa sig med WOW! Första gången hon går till frissan typ.




Men jaa detta var ju skojj inlägg, men jag måste bara skriva av mig lite, jag skriver det som bara dyker upp. Så täker inget innan smart som man är. Och idag hade vi hemkunskap, åt 4a mufffins. Med vit choklad i, och mörk chokladbitar uppe. Det var riktigt gott! Nee nu ska jag göra läxan sen andraavenyn och sisst riverside. mkt stohejj här men puss<3  bjuder på en bild när jag lekte på picnik hihi

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0