Dagen:)

Hejsan:) idag har jag fan inte gjort ngnting, asså verkligen inget. Dagen har bara flytit på och jag ahr varigt inne på msn, ätit, bajsat och sovigt. Haha nejdå det dära lät som om jag var en bebis. Men jag har inte gjort ngt spec hade planer på att gå ut men jag kom till skorna. Sen pallade jag inget mer ahah:) men lata dagar måste ju finas ut sen hade jag tänkt. Och leka med leo, jaoo han fyller 1år imon. Och jag vill gärna leka med min tott imon ska jag till min kompis Amanda. Och då hinner inte jag va med Leo. Stora pojken:P....jaa jag skulle ju igentligen vara hos min syrra. Men sen kom vi på att hon bor ju ganska nära så jag kan va hos henne. Har inte träffat henne sen i Juli,Juni ngn gång.  Eller joo jag har sätt henne på stan då men, jaa så kan det blir när man börja 7an och läxor hit och dit. Och hela kittet, ajjuuste ahr inte köpt ngn precent till leo en men ,jaa ngt kan han få sen. Innan jag får ångest ahha. Men nu ska jag inte slösa min tid på att sitta och skriva en massa onödiga saker. Som inte handlar om ngt igentligen. Ville bara ha ngt att födröja min lilla tid på. Men puss<3 En happy ebba!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0