harre gudd

Hejsan fullriulliii är igår, hade ju släkten som sprang runt som idioter. Men jaa, sen var jag tvugen och sova i min lillasysters extra säng. Df att min bross tjej och barn. Från gbg är här och helsa på. Känner att jag måste umgås lite med pojken innan dom åker. Han är så stor nu gå har skit mkt tänder. Sen kan han prata lite med två språk med haha. Men jaa,det var vell allt..fick trfäffa storesyrrerna med. Och min syrra äger på att göra blommor och så.Hon hade gjort en skit fin grupp till min mamma. Men jaa pussinuuss ps: nu vet ni vad jag ska hänga på gymmnasiet.. tsss..... Jag står och fundera på livets gåta nee men:P Täkte över dig tilda för din egen skulll haha:P, men jag älskar er iaf<3. Även om vi bråkar ibland:P

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0