Kommer ihåg!<3

Kollade igenom gamla foton, och hittade bilder på Bosse. Kommer ihåg den dagen i Februari, när jag och min syrra kom hem. Och min mamma sa att Bosse var tvungen att avlivas. Har aldrig sätt min lillasyster så ledsen, han var som en bror till henne. Men hon visste endån att han led, men ville att han skulle finnas kvar. ;(, och nät hon lyssnade till my heart will go on och hon grät som en stucken gris. Ångra en annan sak också där båda vi grät som idioter, när vi höll på att stypa vår kanin. Han sprang iväg med kopplet, ich han höll på och dö. Vi ringde pappa men sen fick vi av  kopplet, och han var så arg kaninen. Tyckte så jäkla synd om dom...Var där och kollade hela jäkla tiden satt den levde. Sen försvann den bara en dag. Stackars djur;(<3 men aaa pöss<3 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0