Mitt nya liv börjar nog imon;)

Hejsan:P, sov över med sabina igår. Vi kollade på ngn tråkig gammal svenne film men men. Har bara suttit vid datan lagat mat och slappat. Fixat lite med läxan oså. Fan vad jobbigt två prov nu i veckan palla.... Men iaf, har druckit en burn tror jag inte tål sånt. Hhaha är helt flumm har ont i huvudet och virrar runt som en stucken gris. Men imon börjar typ mitt nya liv som smartoo brunett. Fan nu har ja inget att skylla på när jag är trög. Annars kan man ju säga förlåt jag är blondin. Vad säger man nu då? typ förlåt men jag är igentligen blondin. Hehhe dålig jag är. Men iaf hoppas jag kan hos åsa imon. Annars får mamma göra det på mig. Men jaja nu kommer en liten bild iaf. Pöss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0