en timmes letande

Hejsan;) är hemm hos min syrra nu gutt:P, har varigt här sen klockan 11 och vi har ätit på donken. Snart ska vi laga mat, sen har vi gått till min morfas grav. I en timmes letande men sen ringde vi min gamla mormor och hon visste vart. Tog lite bilder med, även om ja inte vet vem han var eller han se han. Så var han ganska lik mig i sättet envis och jaa:P. Jag ska givetvis lägga blommer där ngn mer gång. Sen gick vi tiill farfas minneslund, han dog 1995 trorja. Så han ej se han heller, men ja har sätt bilder:p. Innan dess gick vi till farmor som fyllde 84 men hon var ej hemma. Jaja puss puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0