ojj då..

Hejsan;) jag trodde att ja hade bloggat imorse men det hade jag ju förstås inte men men. Iaf idag hade vi skolfotot såg ut som en munk skulle ja tro. Det bästa med skolan är fan alla raster vi ahr mer rast en lektioner på vår skola känns det som. Men det är helt okej jamena palla plugga och greja.Jaa ska göra läxan sen hoppa in i duschen vilket kan behövas. Sen mårkte ja att syrran hade köpt ngn spray body butter, ska prova den sen;). Jaa men jaa ni får ha det så bra så ¨återkommer jag så fort jag har tid puws<3:P En alldeles färsk bild på meii ja det lä ju behövas en bild på bloggen. Sen kommer det bilder på vad ja har köpt osv de tär endel sen ja fick pengarn:P

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0