så pantad man kan va:P

Jaa som sagt skulle berätta en liten rolig grej. När ja skulle cykla och panta innan var ja på thaimaten och kollade fall det var öppet men det var det ju ej. Så ja skulle panta, då cyklade ja till bankomaten? och tog en flaska sen försökte trycka i den. Jag antar att ja var så jävla trött så ja inte ens han tänka på vad ja gjorde haah drack man ngt igår eller? man börja ju undra. Sen börjae ja småskratta för mig själv sne stack ja hem. Och sen tbx för att hemta thaimat när det var öppet då bara råklade ja smälla igen dörren as hårt. Så klumpig thaigubben hatar vell mig hah;) så som ja förstöt. Senast ja skulle beställa där ja bara jag skulle vilja ha jordnötssös och rös. Han baaa emm haahhaha;) jaajaj men nu ska ja äta godis puwss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0