tjoo bloggen

Hejsan;) haha lät lite som amandavardet där upp tjoo bloggen emd en gnölig röst. Jaaoo nu tänkt eja slänga in ett litet inlägg, jag har väldigt många synpunkter om det här med bloggandet jamena.


1. Varför skicka en kommentar som åhh vilken fin blogg du har, kolla gärna in på min blogg. Titta in i min frågestund, jag ahr en tävling på G osv.....

för det första: vem fan titta in i den bloggen??, Det är ingen som gör det ändon. Vem gå emd på en tävling där man inte vinner ngt ??, och vem ställer en fråga när man aldrig läst bloggen förut.??

Detta har ja läst på as många bloggar jag skulle blivigt skit irrad, om ja fick en massa kolla den kolla den kolla den. Håll käften och gör reklam istället.

Jag fick en skit skumm och så onödig kommentar en gång då ja började blogga där det stog: kolla i min blogg rösta vilken klänning jag ska ha på mig imon. ?? Hallå kulinte fan slänger ja in en kommentar till 100 pres för att rösta fram vilken klänning ja ska ha på en fest??. Aja sånt folk finns det ju iaf.
Men nu tillbaka till verkligheten, nu sitter ja och typ slösurfar , chatta med sabina. Och det är ingen skola idag jippie, hade endån inte orkat med måndagen känner jag. Men jaa ska göra lite läxa oså sen blire vell sabina men puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0