vimmel vimmel

Hejsan;) var ju i göteborg igår och hittade lite kläder som vanligt då.... Skolan idag. Har en massa läxor och skit som ja måste göra.. Har ju inte hunnit uppdatera så mkt sen skolan började. Men så är det, har så jävla massa skit som vimmlar i huvudet. Jag känner en sån jävla press, och det är grejjer jag inte ens berättat för ngn... kompis eller skrivigt här. Men det är en jävla massa iaf, jag är en sån vet jag att ngn kompis är inne på msn måste jag vara inne där. Och hela tiden datan mobilen, som en nervös grejj. Har ett prov nästa vecka ett prov den 16 okt. Kan knappt engelska läxan är trött hela tiden och en massa skit hit och dit vaffan. Åhh vad det ska bli skönt med helg känner jag asso. Ska duscha snart men känner att ja knappt hinner med det eller joo det gör ja ju hehe:P. Men ja hinner inte med tvn iaf ska kolla på avsnitten av riverside som jag missat iaf. Jaoo och det här med ebba gör reklam kan jag ju kasta i kistan om. För jag har inte tid ehlt änkelt. Ja det är mkt som vinglar i en tonåringsliv säger ja baa. Men puss så återkommer ja ngn dag här framöver<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0