20 frågor

1. Vem var din första bästa vän? Amanda<3
2. Hur många kuddar har du när du sover? 2
3. Hur länge duschar du på morgonen? 15 min kanske
4. Kan du äta med kinapinnar? näee är inte så bra på det
5. Vem fick du senast sms från? liza och jens
6. Vilken internet sida blev du först medlem på? lunarstorm eller hamsterpaj
7. Vad är du beroende av? datan och mobilen
8. Vilket är ditt drömresmål? Egypten och kolla på pyramiderna eller thailand
9. Hur skulle ditt drömbrölopp se ut? vid en strand i något varmt land
10. Vad  skulle du helst vilja vara känd inom? inget
 11. Sämsta resultat på ett prov? MA
12. När var du senast rädd? för en gubbe ¨på stan hahah
13.Vad är du dålig på? MA
14. Vilket är ditt knäppaste smeknamn? zingo eller zingi eller vaffan vi jollrade om i 5an

15. Vad är det konstigaste du fått i present? en papperslapp
16. Vilken är din sämsta egenskap? venne
17. Tycker du om någon? ja det gör jag!<3
18. Vad dricker du helst för juice? Apelsin
19. Vad är det äckligaste du vet? kaviar
20. Vad är ditt drömjobb? Jag tror ingen fattar haha men jag ska ha en frisörsalong slash blomsterbutik jag ska klippa och sälja blommor i samma butik haha . Mojen´s ide för jag ska gå floristprogrammet efterdet ska jag läsa till frisör;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0