....

Det var i November allt blev såhär, hat mot mamma och pappa så fort jag rabbla upp alla dom dära elaka orden jag sagt till dom hatar jag mig själv änu mer. Gå och dö , hata dig, tänker du med rövhålet eller?, flytta härifrån så jag slipper se dig, hejdå, jävla bögjävel osv osv.  Det är ett under att dom stått ut med mig och mina elaka kommentarer som flyger ut min mun dag ut och dag in. Det är att jag är så förbannat osäker på precis allt, man vet aldrig hur morgondagen ska bli. Inte nog med det mitt självförtroende jag kan slå mig själv elr försöka trycka in min näsa så den bli smalare. Hatar att det ska va såhär att man hatar sig själv man tycker att man är ful. Har aldrig haft problem med det innan men nu märker mamma och pappa det´. Vi vet vad vi ska göra jag vet att jag måste göra det också för jag vet att allt kommer bli bra då!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0