Helg:)

Tjena:) då vart det helg sjukt gutt och en prao vecka sen slipper man hurja och härja med läxor fast jag har ändå MA,SPANSKA och svenska trorja ajuste biologi också haha. Aja ska äta frulle som pappa hurja om att jag ska göra sen ska jag gå ner till  lina och jörgen. Verkligen en sjukt fin lägenhet typ som ett hus med en trappa och allt. Jag älskar trappor  hahah när jag var liten och bodde i radhus så frågade jag alltid mina kompisar om dom hade trappa i sitt hus då ville ja va där.  Sen sa jag till mamma att dom skulle bygga in en trappa i radhuset, men sen flyttade vi hit med typ 3 trappor och en trappa ute till dörren. Aja hursomhelst ska vell hjälpa dom med barnen lite så dom kan städa oså aja puss och hej<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0