Sjuk;/

Hejsan, skolan idag hade min spec Ma efter skolan till klockan 3 när man kommer hem har man rensketan säkert maten vi gjorde på hemkunskapen. Sen slutade det med att jag kräktes har inte gjort de tpå 8år så jag bah denna till mamma:

Mamma jag kommer dö ja kommer inte leva mer aj min hals det svider

Mamma: vava spyr du?

Aja får iaf vara hemma imon vill ju inte smitta ner någon av er det är ju inte så kul, mår iaf lite bättre nu när man fick upp skiten. Ska vell sova snart om jah nu kommer kunna somna vill säga. Aja jag tkr jag är sjuk jämt nu för tiden i 6an var jag sjuk 1 gång och i 5an ingeng¨ång. I 7an har det fan varit typ 5 gånger eller ngt, med lite mensvärk. Aja ska nog kolla bloggar oså nu pusshej<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0