Tjosan i trosan: p

Tjoo:) Måndaag vilket inebar skola va som vanligt ní vet..... nu sitter man här och väntar på bättre tider typ aja vi behöver inte waina om det nu. Hahahah aja fifan får kolik på Leo han är värsta trotsungen han kan inte försöka prata elr ngt sånt nene utan han skriker hela fucking dagarna. Inte gråter utan skriker gapar och ett jävla härj. Tycker det blivigt lite dött på bloggen utan några bilder oså, men ska ladda upp en bild hade jag tänkt. Fick en ny kamera igår så det kommer nog bli mer bilder nu:). En rosa såklart dock en illrosa aja det går lika bra det:). Fast jag tkr mest om den rosa färgen som är på min data och mobil aja ska inte waina om det mer hahah aja puss<3


 ful och ofixad bild i know mina ögonbryn är ju lagom smäxxiga.


jag undra bara vilka  smexiga foton elias måste ha fångat på mig och sabina där asså..... Vet nt hur många bilder jag har där det seer ut som att sabina och elias dejtar varandra. Hans generade min där också haha , pappa kollade på mina foton för han skulle se på bilderna från göteborg. Då hade jag glömt radera doma han bah: Är sabina och elias ihop eller?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0