Yeah:)

Tjoho:) Sitter och lyssna på musik samtidigt som jonna ska ha förhör på vad fullt ös är. Man bara snälla jag ska inte ut och flyga ahahha . Det är ju stort vettni när ens lillasyster ska ut och rena på kalmars gator till 1 på natten. Eller simmhalls området hahaha, aja ska vell dricka lite te och sånt jox nu hade jag tänkt ska kika lite på biologin som alla härja om att vi ha.


Ajuste la ut våra kaninburar på blocket idag den stora och den lilla vi har ju liksom ingen kanin längre så ingen ide att ha kva dom. Jag och tilda får pengarna blir ungefär 500 kronor var:) jag vet vad jag ska köpa för dom:).


Aja puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0