Jag har tänkt på en sak

Jag har tänkt på en sak och det är att varenda ungjävel är rädd för mig . Kanske för mitt enorma häxhår och humöret.

Så här kan det låta här hemma när tilda ha kompisar som idag när hon va med elvidriga:
TILDA TILDA KOM VI GÅR HÄRIFRÅN EBBA KOMMER EBBA KOMMER !!!!!!!!!!!såå kutar dom in på toan låser in sig där sen kommer dom ut igen efter 1 timme när ja inte är i närheten haha.

Okeeyy jag kan erkänna jag är rätt så evil mot elvidriga men haha konstigt då? vackrare unge får man fan  leta länge efter(: . Tillochmed en albino är sötare, jaja slut tjatat


just nu har ja dampo så ja vet inte ens va jag skriver om men puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0