kul liv

Yeeep rubriken säger typ allt, ne men . Vaknade rätt så tidigt av att mojen stog och dammade av mina hyllor typ. Sen har jag bara nördat framför datorn typ. Vädret har vart lite upp och ner idag också tycker ja. Ikväll ska jag nog  bara ta hand om kroppen göra facemask, fixa naglarna, bada o lite sånt.

Har iaf precis ätit grillat o det var as gott, sen taggar jag järnet inför måndag och tisdag. Måste lägga in bilder på hur mitt och jonnas hår blir sen:).

Men ska nog kolla fejan och bdb nu tror ja puss<3
haha pappa hällde cement i en stövell , stavas det så? aja skit samma blev iaf grymt sen när det torkade och vi tog ur den.




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0