Dag 2- min första kärlek

Min första riktiga kärlek är igentligen bara med Jens<3, eftersom aatt man inte hade så seriöst när man va mindre.

Visst hade man lite små förhållande som varade i en vecka eller i 1 timme men det var ju typ i 5an- 6an haha.

Men då kan ja ju berätta hur jag träffade jens :).
Liza skaffade skype för vi skulle snacka med hannes och E , sen när jag kom hem så skaffade jag också skype. Och då bjöd hon in mig i en grupp där hannes , jag , jens o liza snackade i.
Så vi pratade rätt så länge och höll på så varje dag vi kunde prata i minst 7 timmar från morgon till kväll. Vet igentligen inte vad vi snackade om utan det va bara nice.

Sen så blev jag vän med honom han frågade efter mitt nummer och msn. Sen började vi prata mer och mer, vi va mer som kompisar i början och en dag va jag, sabina ,wille och jens hemma hos sabina. Och då va vi inte ens intresserade av varandra tror jag. Men sen  efter att vi snackade skype dygnet runt så bestämmde vi oss för att va själva hemma hos honom , då kollade vi på film och satt 50 meter ifrån varandra typ vadå blyga? hah.

Sen va vi några gånger och dagen efter skolavslutningen så blev vi tsm . Rätt så lustigt sätt att hitta varandra på haha men nu har vi iaf vart tsm i 6 månader snart<3 och jag älskar han något otroligt mycket.

Så nu fick ni min historia kort haha men puss<3




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0