Mitt 2010

Januari: Firade nyår med sabina satt nere i källarn  o glodde typ. Minns inte så mycket ifrån den månaden.

Februari: färgade håret brunt igen, efter att misslyckat helt med blonda slingor i.

Mars: haha jag har inget minne där ifrån direkt men jag höll på med massa hårprodukter hit och dit och ett jäkla härj.

April: Praoade på ett dagis värsta veckan i mitt liv typ, man blir typ psykisk störd av att jobba där.
började lyssna på ken ring, hade sleep over kväll med elina, sabina o mimmi men det slutade med att eliajo kom också.

Maj: Skaffade skype o låg och snackade med jens o dom hela nätterna, taggade gärnet till sommarlovet och var skit trött på skolan. Ungarna fick flytta hem igen också.


Juni: vi fick sommarlov, jag blev tsm med jens, badade och typ härjade runt.

Juli: gick på mörby marknad med bruttorna, solade sskit mycket, beställde resa till spanien.

Augusti: rix fm, träffade amanda, började bli ganska trött på sommarlovet och ville att skolan skulle börja. Hurfan man nu kan vilja det. Och sen fick jag hårförlängning

September: hade börjaat 8an , piercade mig i navlen .

Oktober: höstlov, feeest , skaffade en hund king, shoppade osv.

November: Ullared, jag fyllde 14

December: jullov, firade jul med släkten kusinen o moster kom hit o sov några nätter. Jag piercade mig i näsan , a typ det.

Fan vad ett helt år har gått fort. Helt sjukt aja puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0