Tjäääc

Tjäääc tjec bloggen, vaknade typ vid halv 11 sen fixade jag mig lite hade typ inte ett skit att ha på mig. För mamma hade lagt allt i tvättmaskinen. Så jag såg ut som 7 svåra år idag. Men först åkte vi till modehuset och jag köpte skinnleggings, en rosa spetströja typ, och converse tygskor. För mina svarta hade gått sönder i sulan, så det såg lite tattigt ut. Sen drog vi till donken o sist till farmor. Och nyss kom vi hem, satan vad denna dan har gått fort. Imon är det redan skola fast vi går ju bara till onsdag . Jag tror veckan kommer bli ganska chill endån iaf på onsdag för då har vi ju typ inga lektioner. Men pusshej<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0