5 sanningar om mig!

1. När jag var mindre var jag ettrig som satan/försökte få all uppmärksamhet i familjen. Då jah tyckte att jag inte fick det (alla 6 ungar bodde hemma). Genom att försöka få det var jag elak mot mamma och pappa DET VAR JAG SOM BESTÄMMDE! haha och i skolan/dagis var jag blyg som en liten mus. Detta var när jag var runt 3-7årsåldern.

2. Jag ångra något enormt att jag var tsm med köttbullen:S

3. JAG HAR BARA 4 SYSKON (ENLIGT MIG) JONNA,TILDA,PATRIK OCH MARTIN.

4. Thea och Leo har bott hos oss i drygt 6månader , sen somras. Av olika skäl tänker dock inte skriva varför men dom ska få börja komma hem snart igen. För nu har deras föreldra blivigt tsm igen hur pungad man nu kan va.

 Hatar hatar hatar henne så JÄVLA MYCKET! okej det känns sjukt att skriva att jag hatar min syster. Men så är det fan och det skulle ni nog också gjort om ni va i min sitiaon. Okej jag tänker inte skriva det alldra värsta men jag skriver det ngn annan dag. Jag har aldrig direkt pratat om detta och känner att jag måste skriva av mig lite.

5.  Jag har nog aldrig hafft ngn sån dålig relation till mina föreldra som jag har nu. Leo och Thea tar all plats i världen 24/7. Men hoppas det blir bättre när ungarna får komma hem igen.

Okeej mer får jag skriva sen hej dåå puss<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0