Ajaj...

Hejsan sitter här med smärta haha,har as ont i äggstockarna eller livmodern eller vaffan det är?.  Ont gör det iaf kan knappt gå. Äshh är nog ingen fara, imon blir det simmhalen om det inte är mens som är på G då blir det inget badande för min del. Fast det vore konstigt om jag fick mens nu fick den 8december sen den 24 december...kul liksom att aldrig hinna andas. Jaja slutsnackat om detta fanskap, ska nog gå upp och va lite social med gästerna  kanske?. Är s¨å pigg så jag vet snart inte vart jag har  mig själv haha pöss<3haha ser halvt nyvaken ut, ochser ut som jag har klippt mig  men det kan ni se upp till månen om att jag inte gjort.
JAG SKA HA KÅT HÅR SÅDESÅ(ELLER LÅNGT KANSKE  JAG MENAR).

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0