Endel shopping

Hejsan:) igår var det nyårsafton var med Sabina, kollade lite när dom smällde här nere var lite mörby folk. Jaja men nu tänkte jag visa endel som jag shoppat under lovet. Lär bli mer eftersom jag har kvar på ginatricot kortet och på ur&pen. Vill köpa ett par svarta jeansleggings:).

 Ett slaggs spray som man tar innan man plattar håret:). För att inte håret ska bli så slitet. 90:- kostade det men det är nog värt priset endån.  Shampoo och balsam, för typ torrt och slitet hår. Plus att det innehåller några oljor som man får glansigt och tjockt hår:). En lång munkjacka från gina :).


En typ lång skjorta som man har skärp i midjan typ eller man behöver inte men jag har det haah:). Köpt på bik bok. Ljusa jeansleggings från h&m. En typ party tröja/linne från new yo Ett typ linne med nitar på från gina:)

aja det var allt för denna gången puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0