SHASHA

Shaoo:)  sitter här med pink sober,och ha disco själv trevligt värre haha.

Får vell hoppa i säng snart "eller vänta det där lät fel" gå och lägga mig snart. Jaoopp haha det  är nu som jag liksom ha lust och ork till  att skriva haha,jag är piggare en på dan....jaja bajs bajs  om 3 dagar eller 2 börja skolan. Usch måste bara njuta dom sista dagarna nu sova ut länge osv. Måste köpa foundotion ,och makeup bortagning.  Den jag har nu blomma ju finnarna ut vaffan haha. Jag har  ingen lust att skörda i fejjan liksom.

Vad kan man skriva om?? hmm  äshh ska sluta hirja och hurja här nu pössi pössi:*<3Haha osminkad tandkräm på endel finnar, haha det sägs att det ska hjälpa. Men vem vet kanske blomma ut ennu fler,aja då kan jag göra buketter och ge till mina nära och kära.Mysigt värre(:


jag älskar kyssar sådeså

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0