tisddaaaggg

Tjaoo:) då vart det tisdag vaknade klockan 10 och åkte till åsa för att färga håret. Det blev helt okej men lite mörkt bara kanske. Men det bleks ju med tiden, eftersom att det är sommar oså. Sen skulle jag och sabina egentligen till haga park men det blev inte så va inte direkt strandväde just då. Men sen drog vi med mamma till borgholm typ fikade och gick runt lite, då blev det fan pissvarmt ute. Aopp men imon får jag se vad jag ska hitta på pappa kommer hem imon:)<3. Han har varit o fjällvandrat typ o på fredag åker vi till Jämtland  och stannar i några dar. Sen fick jag reda på att vi ska åkta till stockholm sista helgen innan sommarlovet o gå på grönan oså:).


Aja just nu sitter jag och snackar med sabina på skype typ men puss<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0