sommar

Tjoho:) sitter på mojen och  farsens data länge sen haha. Aja vaknade klockan halv 12 upp poch fixa sig. Syrran och hennes kompis ska jobba i mörby i 4 veckor så dom ska sova här . Fast dom åker hem på helgerna (hoppas jag). Har precis varit ute och tagit lite kort tänkte lägga upp dom här nu puss<3 jag ser rödhårig ut haha Slänger in en bild på syrran också.

Imon ska vi få en kanin en grå jävel haha, tilda kommer altid på så fula och tråkiga namn. Turbo eller vad fanskapet skulle heta för mig ska den heta Anastasia fast det är en kille haha lika dant med katten bamse jag säger molly till den fortfarande. För vi trodde  det var en tjej frånm början.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0