5 sanningar

Tänkte köra 5 sanningar om mig nu när jag inte ha ngt att göra:

1: När jag är hemma har jag fått för mig att väga mig minst 1 gång i timmen.

2: Jag får ångest när folk börja snacka om hur långt och fint hår dom har. När man själv står där och drömmer om långt, lent och fint hår.

3: jag har världens dåligaste självförstroende. Jag vill tex inte stå på scen, för jag är rädd va dfolk kommer tycka om mig . (Haha där har ni förklaringen därför jag inte vill vara med på sångcafen).

4: När jag har tråkigt måste jag köpa något, eller åka och shoppa.

5: Hatar att se bilder från Grekland 2009 när jag har bikkini på mig, för jag är mega blek.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0