fucking

Tjohoo:) var i skolan idag, var helt vanlig tkr ja, trevligt med alla små muttra toner:) skoja. Som ni kanske vet brukar ja vara barnvakt typ 3 timmar varje fucking Onsdag för mojen jobba kväll och farsen och tulda på ridning. Så nu rullar ungarna runt på sina leksaks bilar, och jag slappar framför datan. Ska snart fixa lite mat till barnen även till mig som är dö hungrig. Blir rester haha, som i skolan då. Imon är vi lediga gutt (Y) ska in till kalmar och fira jonna som fyller 18<3 grattis. Aja ska försöka vara en social moster till mina små troll nu haha.


Haha när pappa kom hem bajsade leo,sen så bajsade thea .

Så sa jag såhär men ska inte du åka snart?
jo men ungarna bajsar ju på sig åt höger och vänster hela fucking tiden .
Haha han är så blåst bara för att jag säger fucking hela tiden hemma behöver inte han säga det. Bara för att härma mig samma sak igår.

Haha men du kan gå ner i ditt fucking rum och titta på din fucking tv hahahah

Jaja depp  depp jhonny depp tjaa depp ligan här puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0